رقابت و دوستی در کلاس فوتبال

کلاس فوتبال دانش‌آموزان موسسه‌ی طلوع که از نیمه‌ی دوم مهر ماه سال گذشته آغاز شده بود، در نیمه‌ی دوم خرداد ماه ۹۸ به پایان رسید.

در این دوره به طور میانگین ۷۵ کودک و نوجوان پسر ۹ تا ۱۴ ساله، در گروه‌های ۲۵ نفره و در یکی از روزهای پنجشنبه یا جمعه، وقت خود را در فضایی شاد و مفرح، صرف یادگیری کار گروهی و مهارت‌های تکنیکی در تمرینات فوتسال نمودند.

دانش‌آموزان موسسه طلوع در طی دو ماه ۲ مرتبه در فضایی شاد و دوستانه، با تیم صبح آفرینش مسابقه دادند. این مسابقه در سه رده‌ی سنی برگزار گردید. در این مسابقه دانش‌آموزان ضمن تجربه‌ی بازی در مقابل تیم‌های دیگر، دوستان جدیدی نیز پیدا کردند.

قبل از شروع بازی دوم چون مربی تیم صبح آفرینش کمی دیرتر به سالن مسابقه می‌رسید، از ما خواست که دانش‌آموزان تیم‌شان با ما تمرین و اصطلاحاً گرم کنند.

تیم طلوع دو نفر مربی داشت. بعد از گرم کردن، دانش‌آموزان طلوع در حال تمرین با یکی از مربیان تیم بودند و مربی دیگر تیم تصمیم گرفت با دانش‌آموزان تیم صبح آفرینش تمرین کند. در ابتدا دانش‌آموزان تعجب کردند ولی خیلی سریع فضا صمیمی شد و تمرین‌ها به خوبی پیش رفت.

بازی دوم شروع شد و تیم موسسه طلوع که در بازی اول برنده شده بود، بازی دوم را هم برد.

بعد از بازی یکی از دانش‌آموزان موسسه صبح آفرینش نزد یکی از مربیان طلوع رفت و گفت: «ما از باختمان ناامید نمی‌شویم، شما هم از بردتان مغرور نشوید». مربی دستانش را روی شانه‌‌های او گذاشت و گفت: «من خیلی خوشحالم از اینکه شما از باختتان ناامید نشدید. ما هم سعی خودمان را می‌کنیم که مغرور نشویم و دوستان خوبی برای شما باشیم».

دور جدید کلاس‌های فوتبال ابتدای تیرماه ۹۸ آغاز شده است. امید داریم این دوره کلاس‌ها سرشار از تجربه‌ها و دوستی‌های تازه باشد.