اجرای طرح «آموزش منسجم ویژه‌ی مادران»

در چهارمین هفته از دوره جدید «آموزش منسجم ویژه مادران»؛ کارگاه آموزشی با موضوع «عفونت های شایع در زنان» توسط همکاران مؤسسه در حوزه درمان ارائه گردید.

ارتقاء سطح آگاهی‌های عمومی زنان در حوزه‌های مورد نیازشان برای زندگی، و همین‌طور حضور مداوم آنان در گروه‌های منسجم محلی و امکان طرح مسایل و شنیدن تجربیات دیگران، گام مهمی در تقویت احساس خودکارآمدی در آنان، و حرکت در مسیر توانمندسازی خانواده‌ها خواهد بود. هم‌چنین ارتباط مداوم و مؤثر مادران با مراکز آموزشی کودکان می‌تواند نتایج مثبتی در تربیت مؤثرتر کودکان، تثبیت آموزش‌های ارایه شده و داشتن خانواده‌هایی سالم‌تر داشته باشد.

در این راستا دوره‌ی جدید «آموزش منسجم ویژه‌ی مادران» در حال اجرا است. مخاطبان این دوره مادران کودکانی هستند که در دوره آموزش جبرانی پیش‌دبستانی طلوع حضور دارند. در دوره «آموزش منسجم ویژه مادران»؛ ۷۵ نفر در دو گروه شرکت خواهند داشت. این کارگاه‌ها هر دو هفته یک بار تشکیل می‌شوند.

به یاری خدا در برنامه‌ریزی و اجرای این دوره‌ی آموزشی تلاش بر این خواهد بود تا موضوعات ارائه شده مبتنی بر نیازهای مادران انتخاب شود، و محتوای کارگاه‌ها برپایه‌ی سطح سواد و تجربه‌های شرکت‌کنندگان اجرا گردد.

در این دوره تا کنون دو موضوع « آشنایی با سرطان سینه و روش‌های تشخیص زود هنگام آن» و «عفونت‌های شایع در زنان» ارائه شده است. در پایان هر جلسه امکان مشاوره‌ی فردی با کارشناس مربوطه نیز برای شرکت‌کنندگان فراهم بود.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *