فراخوان «نهال امید» در انتهای آذر به پایان رسید.

به یاری خدا، در این فراخوان همراهانی تازه یافتیم تا مسیر آموزش فرزندان‌مان را با هم طی کنیم.

هدف این فراخوان جلب حامی برای ۲۲ دانش‌آموز بود که در دوره آموزش جبرانی پیش‌دبستانی طلوع تحصیل می‌کنند. ۲۸ نفر تقبل کردند که با حمایت ماهانه ما را همراهی کنند. عده‌ای هم یک‌جا مبلغی را به این منظور پرداختند و بودجه‌ی لازم برای این برنامه تأمین شد.

طلوع همچنان برای آموزش بزرگسالان محله، اجرای برنامه های کتابخانه، اجرای برنامه های خانه نوجوان و نیز انجام امور اداری و اجرایی به حمایت نیاز دارد؛ پس با ما همراه شوید.

ARVE Error: Invalid URL //roshanayetoloo.ir/wp-content/uploads/2019/11/پیش-دبستانی-طلوع.mp4 in url
خلاصه اطلاعات فراخوان
موضوع فراخوان: یافتن حامیان مالی برای آموزش ۲۲ دانش‌آموز طلوع
پایان مهلت مشارکت در فراخوان: پنجشنبه، ۳۰ آذر ماه ۹۸
شیوه‌ی مشارکت: تکمیل این فرم، یا ارسال نام و مبلغ حمایت ماهانه به شماره‌ی ۰۹۳۷۵۲۵۰۲۲۹
مبلغ ماهانه‌ی تأمین شده: ۵،۳۸۲،۵۰۰ تومان
مبلغ ماهانه‌ی مورد نیاز:
۱۱۷،۵۰۰ تومان
تعداد دانش‌آموزان باقی‌مانده: ۱ نفر
تعداد روزهای باقی‌مانده:
این فراخوان به پایان رسیده است.

دوره‌ی جدید آموزش جبرانی پیش‌دبستانی موسسه طلوع از اواسط آبان ۹۸ شروع شده و به امید خدا تا تیر ماه ۹۹ ادامه خواهد داشت. در این دوره ۵۰ دانش‌آموز شرکت دارند. برای کسب اطلاع در مورد این دوره و ویژگی‌های آن، می‌توانید این آدرس را ببینید.

طبق برآورد ما، هزینه‌ی آموزش هر دانش‌آموز (شامل هزینه‌ی دستمزد کادر آموزشی، اجاره مکان، خرید وسایل کمک‌آموزشی و …)، نزدیک به ۲۵۰ هزار تومان در ماه است. به عبارتی، برای آموزش ۵۰ دانش‌آموز، ماهانه در حدود ۱۲،۵۰۰،۰۰۰ تومان احتیاج است.

در حال حاضر، با حمایت تعدادی از حامیان که از سال گذشته با ما همراه بوده‌اند، نزدیک به ۷،۰۰۰،۰۰۰ تومان از این مبلغ ماهانه به صورت مستمر تأمین می‌شود، اما برای مابقی این مبلغ منبع ثابتی وجود ندارد.

همراهی شما در تأمین این هزینه، یاری مؤثری در آموزش این کودکان است. می‌توانید با اهدای ماهانه‌ی هر مبلغی که برایتان مقدور بود در این برنامه همراه شوید. به علاوه، می‌توانید در مورد این برنامه به دوستان و آشنایان توضیح دهید، و از ایشان بخواهید که با حمایت ماهانه ما را همراهی کنند. اگر تصمیم گرفتید که حامی مستمر این برنامه باشید، می‌توانید به یکی از دو طریق زیر عمل کنید:

  • فرم موجود در این صفحه را تکمیل کنید.
  • یا اینکه نام، و مبلغ حمایت ماهانه‌ی خود از طریق تلگرام یا واتس‌اپ به شماره‌ی ۰۹۳۷۵۲۵۰۲۲۹ ارسال کنید.

همان طور که گفته شد در حال حاضر بخشی از هزینه‌ی مورد نیاز ماهانه توسط عده‌ای از حامیان تأمین می‌شود. مبلغ باقی‌مانده‌ی مورد نیاز، ۵،۵۰۰،۰۰۰ تومان در ماه است. با احتساب ۲۵۰ هزار تومان هزینه‌ی ماهانه‌ی هر دانش‌آموز، گویی برای ۲۲ دانش‌آموز طلوع احتیاج به جلب حمایت داریم. هدف ما در این فراخوان، یافتن حامی برای این ۲۲ دانش‌آموز است. امیدواریم تا ۳۰ آذر ماه، بتوانیم با کوششی دسته‌جمعی همراهیِ حامیان لازم برای آموزش همه‌ی این دانش‌آموزان را جلب کنیم.

منابعی برای مطالعه:

در صورتی که مایل باشید در مورد اهمیت آموزش پیش‌دبستانی، و همین طور ویژگی‌های آموزش جبرای پیش‌دبستانی طلوع بدانید، می‌توانید منابع زیر را مطالعه کنید.